Mirror𓁹︎


نگاهش مضخرف بود...
حراکاتش مضخرف بود...
خودش نبود...
و من اینو دوست ندارم...
مسخرست...
این اون نیست...
حداقل اونی که من میشناسم نیست...
نمیدونم چه کار کنم‌...
بیخیال شم بهش عادت کنم؟!...
چرا؟!
مگه کیه ؟!
نمیتونم ای اخلاقش مضخرفه‌...
تا کی باید جلوش ادا در بیارم...
اره...زندگی خودمه منم که اخرش میمونم منم که تنها میمیرم‌...
«خودخواه... بی وجدان...بی احساس...عوضی ...کثافت ...
برو ..اره برو ..میدونستم خیلی بیشعوری....»
حتما این کلماتی که ازش میشنوم
خودخواه...من..نه...من خودخواه نیستم من فقط صلاح زندگیم رو میدونم...
بهتره که دورت بندازم...(:


۴

آخییی خیلی قشنگه

(:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
از قبر که بزنیم بیرون
دیگه نه من منم
نه تو...
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان