...𝕤𝕠𝕞𝕖

بعضیا تاصب بیدارن همش فک میکنن خوشبختن..


بعضیا تا صب بیدارن همش تو اینترنت...


بعضیا تا صب بیدارن دارن فیلم میبینن...


بعضیا تا صب بیدارن چون روزا همش خوابن...


بعضیا تا صب بیدارن کار میکنن برای یه تکه نون...


بعضیا تا صب بیدارن فقط به ترک های دیوار نگاه میکنن...


بعضیا تا صب بیدارن مواد میکشن..


اره... منم بیدارم چون از کسی که با قرص خواب میخوابه متنفرم چون از کسی که نمیفهمه و داره حرف میزنه و خودشو مثلن ادم حساب میکنه متنفرم...

اره من بیدارم چون روزا وقتی دارم میخندم با خودم تنها کسی نیاد بگه این روانیه... وقتی دارم راه میرم کسی نیاد بگه بلد نیست راه بره ... وقتی به جای خیره ام کسی نیاد بگه این افسردگی داره ... وقتی دارم احساسمو میگم کسی نیاد بگه تو نمیخواد نظر بدی... وقتی دارم گریه میکنم کسی نیاد بگه چقد این نازک نارنجی ایه ... وقتی سرم تو گوشیه کسی نیاد بگه این اصلا زندگی کردن بلد نیست...


بعضیا تا صب بیدارن تا حداقل بتونن صدای خودشونو بشنون
چون روزا صدا زیاده سخته از بین این همه قضاوت خودتو ببینی...

۳
۳۱ ارديبهشت ۰۳:۲۱ ماجده هستم(:

(یک لبخند پر از حرف و همدردی... پر از قلب درد...)

(: 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
از قبر که بزنیم بیرون
دیگه نه من منم
نه تو...
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان